Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio

Susidūrus su paskolos grąžinimo sunkumais

Mums svarbus ilgalaikis ir tvarus bendradarbiavimas su mūsų klientais.

Esame kartu ir sėkmingu laikotarpiu, ir tuomet, kai reikia įveikti iškilusius iššūkius ar sunkumus. Žinome, kad norint įveikti laikinus sunkumus svarbiausia yra abipusis pasitikėjimas, atvirumas ir noras veikti kartu.

Net ir sudėtingiausiose situacijose bendradarbiavimas ir išeities ieškojimas su banko specialistu padeda išvengti paskolų negrąžinimo pasekmių. Kiekviena kredito įstaiga suinteresuota išlaikyti kliento mokumą, o pagrindinis tikslas – užtikrinti ilgalaikį finansinį kliento stabilumą ir išlaikyti gerą skolinimosi istoriją. Atkreipiame dėmesį, jog kliento kredito istorija turi tiesioginę įtaką kredito sąlygoms ir tam tikrais atvejai gali apriboti galimybę gauti kreditą ateityje.

Išeitys, kurias paprastai siūlo bankas klientams, negalintiems mokėti paskolos įmokų:

Paraiškos

Atkreipiame dėmesį, kad pavyzdžiui planuojant išvykti į užsienį ar esant kitoms aplinkybėms, yra tikimybė susidurti su sunkumais tiesiogiai bendrauti su Banku dėl turimos sutarties sąlygų keitimo, todėl rekomenduojama:

  • Pasirūpinti įgaliojimu patikimam asmeniui, kad įgaliotas asmuo, atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, galėtų pasirūpinti paskolos pertvarkymu. Taip pat reikia banko specialistui pateikti įgaliojimą ir įgaliotųjų asmenų kontaktus.
  • Paskolos įmokos mokėjimo dieną, iš anksto pasirūpinti, kad banko sąskaitoje būtų pakankama mokėjimams vykdyti lėšų suma. Taip pat sąskaitoje turėti šiek tiek didesnį likutį nei reikia paskolos sumai apmokėti, kad pvz., atėjus laikui mokėti už debetinę kortelę, nurašomas mokestis nelemtų skolos susidarymo.

Lietuvos banko patvirtintos „Įsiskolinimų, susidariusių klientams nesilaikant finansinių įsipareigojimų pagal kredito sutartis, valdymo gairės“ (galioja būsto paskoloms ir paskoloms įkeičiant nekilnojamąjį turtą) PDF formatu.

Suprantame, kad kiekvieno kliento situacija bei poreikiai yra individualūs, tad ir sprendimai yra siūlomi individualūs. Todėl kviečiame visus, kuriems reikalinga pagalba, finansinė konsultacija ar sprendimas ilgai nedelsiant kreiptis į banko specialistus.

Daugiau informacijos teiraukitės tel. 1884 arba parašykite žinutę interneto banke.

Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Jūsų sesija interneto banke baigėsi – lauksime sugrįžtant!

Rūpindamiesi Jūsų saugumu, prašome uždaryti naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis interneto banku, kviečiame prisijungti iš naujo.


Šeima džiaugiasi nauju su paskola įsigytu automobiliu

Keiskite taisymą į vairavimą

Jei planuojate įsigyti naudotą transporto priemonę, pravers Paskola automobiliui. Dabar specialus pasiūlymas!