Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
Tapkite klientu

Saugus pirkimas internetu

Norėdami pirkti kortele internetu, įjunkite saugaus pirkimo internetu funkcionalumą!

Pirkimą internetu reikia įjungti kiekvienai kortelei atskirai.

Naujiena! Mobiliojoje programėlėje peržiūrėkite savo kortelės PIN kodą ir kitą kortelės informaciją. Daugiau

Kaip pirkti internetu su kortele

  1. Kortelės numerį
  2. Kortelės naudotojo vardą, pavardę
  3. Kortelės galiojimo data
  4. Kortelės Security Code kodas (trys skaitmenys kitoje kortelės pusėje)
    Anksčiau išduotose kortelėse gali būti CVC2/CVV/CVC

* Kortelės žymėjimas Jums padės suprasti, kokią kortelę turite: „Debit“ žymėjimas reiškia, kad naudojatės debeto kortele, o „Credit“ – kredito kortele.

Prieš patvirtindami mokėjimą, patikrinkite, ar mokėjimo informacija teisinga.

Rekomenduojame apsipirkti interneto parduotuvėse, kurios pažymėtos „Mastercard SecureCode“ arba „Verified by Visa“ logotipais – jie rodo, kad interneto parduotuvė naudoja saugaus pirkimo internetu programą.

Jei interneto parduotuvė yra prisijungusi prie „Mastercard SecureCode“ arba „Verified by Visa“ sistemos, tai mokėjimą turėsite patvirtinti tapatybę patvirtinančiomis priemonėmis (elektroniniu parašu, „Smart-ID“, kodų generatoriumi ar kt.).

Jei interneto parduotuvė neturi „Mastercard SecureCode“ ar „Verified by Visa“ logotipo, reikės papildomo patvirtinimo interneto banke. Kai kuriose interneto parduotuvėse gali nepavykti atsiskaityti kortele. Jei taip nutiko, apie kitus atsiskaitymo būdus ir alternatyvas informaciją Jums turėtų suteikti tik prekybininkas.

  1. Jei buvote sukūrę asmeninį pasisveikinimą, būtinai patikrinkite, ar jis teisingas ir spauskite „Tęsti”.
  2. Patvirtinkite mokėjimą naudojantis „Smart-ID“, biometriniais duomenimis, PIN kodų generatoriumi, „Mobile-ID“ arba ID kortele.
  3. Patvirtinus mokėjimą, būsite nukreipti atgal į interneto parduotuvės tinklalapį.

Nuo 2021 m. sausio mėn. remiantis ES direktyva ir kitais teisės aktais įsigalioja didesni saugumo reikalavimai. Kai kuriose interneto parduotuvėse gali nepavykti atsiskaityti kortele. Jei taip nutiko, apie kitus atsiskaitymo būdus ir alternatyvas informaciją Jums turėtų suteikti tik prekybininkas.

  • Kortelei neįjungtas saugaus pirkimo internetu funkcionalumas
  • Sąskaitoje nepakankamas pinigų likutis pirkiniui
  • Kortelės atsiskaitymų operacijų limitas gali būti viršijamas
  • Baigėsi kortelės galiojimas
  • Dėl interneto parduotuvėje taikomų apribojimų (gali būti priimamos tik tam tikro tipo kortelės – pvz. tik kredito kortelės ar tik iš tam tikrų šalių)

Informuojame, kad vykdome Lošimų priežiūros tarnybos privalomus nurodymus ir apribojome mokėjimo kortelėmis inicijuojamas operacijas, susijusias su nelegalios nuotolinių lošimų veiklos vykdytojais. Nelegalios nuotolinių lošimų veiklos vykdytojų sąrašą galite rasti internete šiuo adresu: http://lpt.lrv.lt/lt/nelegalios-losimu-veiklos-vykdytojai.

Subjektus, kurie Lietuvoje turi leidimą vykdyti nuotolinius lošimus, galite rasti internete šiuo adresu: Nuotoliniai lošimai | Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (lrv.lt).

Dažniausiai užduodami klausimai

  • kredito korteles;
  • debeto korteles bekontaktę „Debit Mastercard“, „Maestro“;
  • Jaunimo programos korteles bekontaktę „Mastercard WEB“;
  • verslo mokėjimo korteles „Maestro Business“, „Mastercard Business“, „VISA Business“ ir „Visa Business Gold“.
  • Įsitikinkite, kad mokėjimo kortelė yra aktyvi – kortelės būseną pasitikrinkite skiltyje “Mano kortelės”. Įjungti saugaus pirkimo internetu programą galima tik aktyvioms kortelėms.
  • Jeigu Jūsų kortelė yra susieta su kito fizinio ar juridinio asmens sąskaita, Jums reikėtų kreiptis į sąskaitos savininką dėl pirkimo internetu įjungimo.
  • Jeigu kortelė yra susieta su Jūsų sąskaita, bet yra išduota kito asmens vardu (kaip papildoma kortelė) ir jos naudotojas neturi „Swedbank“ interneto banko naudotojo ID, įjungti saugaus pirkimo internetu programos negalėsite. Kortelės naudotojui reikėtų susisiekti su mumis tel. 1884.
Patvirtindami mokėjimą, turite įrašyti savo „Swedbank“ interneto banko prisijungimo duomenis. Jeigu duomenis įrašysite neteisingai 4 kartus iš eilės, Jūsų interneto banko paskyra bus užblokuota. Tokiu atveju susisiekite su mumis tel. 1884.

Interneto parduotuvės, kurios dalyvauja šiose programose, išsiskiria tokiais matomais ženklais:

Jeigu pageidaujate, pirkimą internetu galite bet kada išjungti paspaudę mygtuką „Išjungti“.

Jei kortelę pametėte, rekomenduojame iškart kortelę laikinai užblokuoti internetu banku arba mobiliojoje programėlėje skiltyje “Kortelės”. Suradę kortelę per 10 dienų, ją galėsite atblokuoti patys. Vėliau kortelės atblokuoti nebus galimybės ir turėsite užsisakyti naują kortelę.

Jei kortelė buvo pavogta ar galėjo patekti į kitų rankas, kortelę blokuokite skambindami tel. 1884 (iš užsienio tel. + 370 5 268 4444).

Atnaujintą ar pakeistą kortelę pasirinkus gauti paštu ir aktyvinant ją interneto banke, jos nebereikia iš naujo registruoti saugaus pirkimo internetu programoje – ji bus registruota automatiškai bei galios ankstesnei kortelei Jūsų pasirinktas asmeninis pasisveikinimas.

Norėdami jį pasikeisti, prisijunkite prie interneto banko, eikite į skiltyje "Kortelės" spauskite "Saugus pirkimas internetu". Atsidarius puslapyje pasirinkite norimą mokėjimo kortelę, išjunkite jai pirkimą internetu ir iš naujo jį įjunkite - kitame žingsnyje galėsite nurodyti naują asmeninio pasisveikinimo tekstą.

Pirkimus internetu galite patvirtinti Smart ID, PIN generatoriumi ar e-parašu.

Kokiais atvejais mokėjimai kortele internetu gali būti atmesti?

Nuo sausio 1 d. prekybininkai privalo užtikrinti saugų pirkimą internetu. Priešingu atveju operacija gali būti atmesta. Reikalavimai taikomi visiems Europos prekybininkams ir kortelių išleidėjams. Šių reikalavimų tikslas – internetinę prekybą padaryti dar saugesnę klientams, sumažinti sukčiavimo riziką, apsaugoti vartotojų duomenų konfidencialumą.

Kadangi dalis elektroninių parduotuvių galimai nespės tinkamai pasirengti, siekiant išvengti nepatogumų pirkėjams, atsiskaitantiems mokėjimo kortele internetu, Lietuvoje numatytas pereinamasis 3 mėn. laikotarpis. Tai reiškia, kad sausio mėnesį klientų kortelių operacijos interneto parduotuvėse nebus atmetamos, jei neviršys 500 Eur, vasario – 250 Eur, kovo – 100 Eur. Viršijus šias ribas, o nuo balandžio mėn. – nepriklausomai nuo sumos, atsiskaitymas mokėjimo kortele internetu gali nepavykti, jeigu internetinė parduotuvė nebus pasirengusi prašyti atsiskaitymo su saugesniu autentiškumo patvirtinimu.

Informuojame, kad vykdome Lošimų priežiūros tarnybos privalomus nurodymus ir apribojome mokėjimo kortelėmis inicijuojamas operacijas, susijusias su nelegalios nuotolinių lošimų veiklos vykdytojais. Nelegalios nuotolinių lošimų veiklos vykdytojų sąrašą galite rasti internete šiuo adresu: http://lpt.lrv.lt/lt/nelegalios-losimu-veiklos-vykdytojai.

Subjektus, kurie Lietuvoje turi leidimą vykdyti nuotolinius lošimus, galite rasti internete šiuo adresu: Nuotoliniai lošimai | Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (lrv.lt).

Ką turėčiau daryti, jei mano mokėjimas atmetamas?

Jei operacija kortele buvo atmesta dėl to, kad prekybininkas neatitinka antrosios Mokėjimo paslaugų direktyvos (PSD2) ir kitų teisės aktų keliamų reikalavimų, tik pats pardavėjas gali suteikti klientams informacijos apie kitus atsiskaitymo būdus. Labai rekomenduojame visada įsitikinti internetinės parduotuvės ir pardavėjo saugumu!

Kuriose šalyse galioja PSD2 reikalavimai?

PSD2 reikalavimai taikomi visoms Europos ekonominės erdvės (EEE) šalims.

Ar šis reikalavimas bus taikomas JAV, Kinijoje ar Jungtinėje Karalystėje registruotoms internetinėms parduotuvėms?

Ne, PSD2 reikalavimai yra privalomi tik Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės šalyse registruotiems prekybininkams. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad daugybė didelių parduotuvių ir prekybos platformų turi dukterinių įmonių ar filialų, registruotų Europos Sąjungoje.

Kaip galima patikrinti, ar operacija konkrečioje internetinėje parduotuvėje bus sėkminga?

Vienas iš variantų – prekybininko svetainėje ieškoti saugaus pirkimo internetu logotipo.

Tačiau turėkite omenyje, kad operacija gali būti sėkminga ir tais atvejais, kai prekybininko svetainė nepažymėta tokiu logotipu. Taip pat galite patikrinti, ar prekybininkas siūlo kitų atsiskaitymo būdų. Labai rekomenduojame visada įsitikinti internetinės parduotuvės ir pardavėjo saugumu!

Ką konkrečiai nurodo naujieji reikalavimai?

Naujieji reikalavimai nurodo, kad atsiskaitant kortele internetinėse parduotuvėse yra privaloma nustatyti kortelės savininko tapatybę, pasitelkiant saugią autentifikavimo priemonę, t.y. naudojant vieną iš šių prisijungimų: „Smart-ID”, biometrinius duomenis, PIN generatorių, mobilų parašą ar ID kortelę.

Ar šie pakeitimai taikomi tik privačių klientų kortelėms, ar taip pat ir įmonių kortelėms?

Jie taikomi visoms kortelėms: ir privačių, ir verslo klientų.
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke nutraukta

Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą, uždarykite naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis internetu banku, prašome prisijungti iš naujo.


Kodėl jau šiandien nepradėjus kaupti savo ateičiai?

Patogiai senatvei pensija turėtų sudaryti bent 70 % dabartinių Jūsų pajamų – pasiekite tai pasirinkę III pakopos pensijų fondus!

  • Patys nuspręskite, kiek ir kaip dažnai atsidėti kaupimui;
  • Pakvieskite savo darbdavį prisidėti prie kaupimo Jūsų pensijai;
  • Ateinančius 10 metų naudokitės GPM lengvata, jei sutartis sudaryta iki 2024 m. gruodžio 31 d.

Rekvizitai

„Swedbank”, AB
"Swedbank", AB
Įmonės kodas 112029651
Adresas: Konstitucijos pr. 20A, LT-03502 Vilnius

SWIFT kodas: HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651

Naudingos nuorodos

Teisinė informacija

Klientų programos

Tai finansines paslaugas siūlančių įmonių: „Swedbank“, AB, „Swedbank lizingas“ UAB, „Swedbank investicijų valdymas“ UAB, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, interneto svetainė. Prieš pasirašydami bet kokią sutartį perskaitykite atitinkamos paslaugos sąlygas.