Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
Tapkite klientu

Išmanioji programėlė

Patogiausias būdas tvarkyti savo finansus

  • Lengvai pasiekite savo sąskaitas, likučius ir išrašus.
  • Perveskite arba gaukite pinigų bei patvirtinkite mokėjimus biometriniais duomenimis arba programėlės PIN kodu.
  • Atlikite visų tipų mokėjimus, įskaitant „Apple Pay“ ir „Google Pay“.
  • Stebėkite savo investicijas ir paskolas, valdykite savo korteles, gaukite pranešimus ir naudokitės kitomis paslaugomis.

Atsisiųskite:

Išmanioji programėlė iPhone telefonui Išmanioji programėlė Android telefonui

Palaikoma „iOS 16.0“ (ir vėlesnių) operacinių sistemų bei „Android 5.0“ (ir vėlesnių) operacinių sistemų.

Kas naujo?

Programėlės PIN kodas

Norint prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko ar išmaniosios programėlės, rekomenduojame naudoti bent dvi skirtingas priemones – „Smart-ID“ ir programėlės PIN kodą ar biometrinius duomenis (piršto atspaudą ar veido atpažinimą).

Taip savo finansus visada galėsite valdyti saugiai ir patogiai!

Išsamesnę instrukciją, kaip nustatyti PIN kodą, rasite čia

Investicijos ir paslaugos

Peržiūrėkite atnaujintą paslaugų skiltį ir atraskite naujų naudingų funkcijų:

  • Investicijos. Stebėkite savo investicijas skiltyje „Mano investicijos“.
  • Mano paslaugos. Naujoje skiltyje greitai raskite informaciją apie jūsų turimas paskolas ir kitas naudojamas paslaugas.
  • Atnaujintas dizainas. Naudotis banko paslaugomis dabar galėsite dar paprasčiau.
  • Specialūs pasiūlymai. Jaunimo programos dalyviams, „Auksinės paslaugos“ ir Privačiosios bankininkystės klientams.

Tvarkykite sąskaitos nustatymus

  • Pakeiskite sąskaitos pavadinimą (taip pat galite pridėti ir jaustukų).
  • Pasirinkite pagrindinę sąskaitą, kuri bus rodoma pirmiausia, atliekant pervedimus.
  • Koreguokite mokėjimų limitus.
  • Paslėpkite sąskaitos likutį iš apžvalgos skilties.

Šias funkcijas rasite viršutiniame dešiniajame programėlės kampe, spustelėjus ant savo pasirinktos sąskaitos nustatymų ikonėlės.

Patikrinkite kortelės duomenis

Dabar mobiliojoje programėlėje galite lengvai sužinoti visų savo aktyvių kortelių numerius, galiojimo datas ir CVC/CVC2 kodus, taip pat peržiūrėti kortelės PIN kodą, jei jį pamiršote.

Peržiūrėkite naujienas išmaniojoje programėlėje!

Naujoje programėlėje rasite ne tik naujas, bet ir ankstesnes mūsų klientų pamėgtas funkcijas. Tačiau atnaujintas ir dar patogesnes!

Biometrika ir PIN kodas yra patogiausi būdai prisijungti prie mūsų mobiliosios programėlės bei interneto banko.

  • Prisijunkite greičiau.
  • Akimirksniu pasitikrinkite banko sąskaitos likutį.
  • Tvirtinkite pervedimus. Naudojant biometriką ar PIN – 5 kartus iš eilės, sumas iki 50 Eur kiekvieno mokėjimo metu.

Gaukite pinigų iš draugo ar kolegos, nusiuntę jam prašymą pervesti pinigų SMS žinute, e. paštu ar kitu patogiu būdu.

  • Paruoškite prašymą gauti pinigų programėlės skiltyje „Pervedimai“ paspaudę („Android“) arba „Gauti pervedimą“ („iOS“).
  • Pasirinkite, kaip siųsite mokėjimo nuorodą (SMS žinute, e. paštu ar kitu būdu).
  • Iš savo adresatų sąrašo pasirinkite žmogų, iš kurio norite gauti pinigų.
  • „Swedbank“ klientai gali atlikti tokius pervedimus vien tik atsidarę prašymo gauti pinigų nuorodą.
  • Svarbu „iOS“ įrenginių naudotojams: gavę mokėjimo nuorodą „Messenger“ programėlėje, atidarykite ją spustelėję ikoną „share“ lango apatiniame dešiniame kampe. Tuomet pasirinkite „Open in Safari“ ir atlikite mokėjimą sekdami žingsnius ekrane.
  • Didžiausia vieno prašymo gauti pinigų suma yra 500 EUR.

Paprašyti gauti pinigų galite ir naudodami QR kodą.

  • Paruoškite prašymą gauti pinigų.
  • Pasirinkite prašymą su QR kodu.
  • Parodykite savo išmanųjį telefoną asmeniui, iš kurio norite gauti pinigų, kad jis galėtų nuskenuoti kodą ir atlikti pervedimą.

Kaip nusiųsti prašymą gauti pinigų

Perveskite pinigus kitiems, naudodami tik jų telefono numerį. Atlikite pervedimą šiais keliais paprastais žingsniais:

  • Tam, kad galėtumėte atlikti ir gauti šiuos pervedimus, susiekite savo telefono numerį su savo banko sąskaita prisijungę prie „Swedbank“ programėlės.
  • Kai norėsite atlikti naują pervedimą, gavėjo ieškokite savo telefono kontaktuose arba įveskite jo(s) telefono numerį ranka.
  • Nusiųskite kitiems žmonėms kvietimą susieti telefono numerį su banko sąskaita – tuomet vieni kitiems galėsite pervesti pinigų vien pagal telefono numerį.

Peržiūrėkite mokomuosius filmukus:

Daugiau sužinosite čia.

Suprantame, kad kartais pervesti pinigų reikia skubiai. Todėl programėlėje sugrupavome pervedimus į skirtingas skiltis, kad Jums būtų paprasta išsirinkti tai, ko reikia čia ir dabar:

  • aktualūs pervedimai;
  • pervedimai į savo sąskaitas;
  • mokėjimų ruošiniai;
  • momentiniai mokėjimai į kitus bankus Lietuvoje (jeigu esate prisijungę prie momentinių mokėjimų paslaugos schemos);
  • tarptautiniai mokėjimai per mobiliąją programėlę „iOS“ ir „Android“ naudotojams.

Peržiūrėkite atnaujintą paslaugų skiltį ir atraskite naujų naudingų funkcijų:

  • Investicijos. Stebėkite savo investicijas skiltyje „Mano investicijos“.
  • Mano paslaugos. Naujoje skiltyje greitai raskite informaciją apie jūsų turimas paskolas ir kitas naudojamas paslaugas.
  • Atnaujintas dizainas. Naudotis banko paslaugomis dabar galėsite dar paprasčiau.
  • Specialūs pasiūlymai. Jaunimo programos dalyviams, „Auksinės paslaugos“ ir Privačiosios bankininkystės klientams.

Galėsite patogiai valdyti korteles ir nustatyti mokėjimų limitus.

  • Blokuokite arba atblokuokite korteles.
  • Dabar mobiliojoje programėlėje galite lengvai sužinoti visų savo aktyvių kortelių numerius, galiojimo datas ir CVC/CVC2 kodus, taip pat peržiūrėti kortelės PIN kodą, jei jį pamiršote.
  • Įjunkite arba išjunkite bekontakčių mokėjimų ir apsipirkimo internetu funkcijas.
  • Keiskite kortelių ir mokėjimų limitus.

Kortelės sąsajos

Suteikia Jums galimybę valdyti savo kortelės sąsajas. Valdykite kortelės sąsajas su įvairiomis skaitmeninėmis piniginėmis ir peržiūrėkite sąsajas su paslaugų teikėjais.

  • Skaitmeninės piniginės: „Apple Pay“, „Google Pay“, „Fitbit Pay“, „Garmin Pay“ ir kt.
  • Paslaugų teikėjai: „Netflix“, „Amazon“, „Uber“ ir kt.
Žiūrėkite, kaip tai veikia

Svarbu! Jei negalėsite iš karto naudoti programėlės PIN kodo, jis bus pridėtas su atnaujinimais.

Naujos galimybės valdyti savo sąskaitų nustatymus.

  • Keiskite sąskaitos pavadinimą.
  • Pasirinkite, kuri sąskaita bus rodoma pirmoji, atliekant pervedimus.
  • Greitai pasiekite interneto banką, norėdami keisti kortelės ir pervedimų limitus.
  • Pasirinkite, kad konkrečios sąskaitos likutis nebūtų rodomas bendroje apžvalgoje.

Esame pasiruošę atsakyti į Jūsų klausimus ir padėti. Skiltyje „Kontaktai“ rasite įvairių būdų, kaip su mumis susisiekti:

  • registruokitės į konsultaciją;
  • pasikalbėkime;
  • parašykite žinutę;
  • paskambinkite mums;
  • raskite artimiausius padalinius ir bankomatus.

Apžvalgoje matysite visas atliktas operacijas vienoje vietoje – ir atliktus pervedimus, ir atsiskaitymus kortele.

Apie pasikeitimus sąskaitoje Jus nemokamai informuos programėlės pranešimai.

Su sąskaitos likučio valdikliu galite greitai sužinoti likutį sąskaitoje:

  • pridėkite valdiklį pagrindiniame telefono ekrane;
  • matykite sąskaitos likutį nė neprisijungę prie išmaniosios programėlės.

Peržiūrėkite, kaip pridėti valdiklį:

Prieinamumas

Naujoji „Swedbank“ programėlė veiks išmaniuosiuose įrenginiuose (telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose), kurių operacinės sistemos yra:

  • iOS: 16.0 arba naujesnė
  • Android: 5.0 arba naujesnė

Bekontakčiai atsiskaitymai telefonu

Bekontakčiai atsiskaitymai telefonu „Android“ išmaniuosiuose įrenginiuose veiks, jei:

  • operacinė sistema bus Android 6.0 arba naujesnė
  • turėsite „Swedbank“ mokėjimo kortelę su aktyvinta bekontakčių mokėjimų galimybe.

Biometriniai duomenys

Biometrinių duomenų naudojimas programėlėj veiks, jei:

  • Jūsų išmaniajame įrenginyje įdiegtas biometrinių duomenų atpažinimo sensorius;
  • „Android” operacinė Sistema - 6.0 arba naujesnė;
  • „iOS” operacinė Sistema - 16.0 arba naujesnė.
  • Nauja „Swedbank“ programėlė pritaikyta daugeliui rinkoje esančių išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių. Jūsų įrenginio operacinė sistema turi būti:
    • iOS 16.0 ar naujesnė
    • Android 5.0 ar naujesnė

Jeigu Jūsų išmaniajame prietaise veikia senesnė operacinės sistemos versija, deja, tačiau atnaujinti „Swedbank“ programėlės nepavyks. Tokiu atveju siūlome naudotis interneto banku.

Jei šiuo metu neturite nei vienos mūsų programėlės versijos, tuomet:

  • Eikite į programėlių parduotuvę „Google Play“ arba „App Store“.
  • Parsisiųskite nemokamą „Swedbank“ programėlę.

Ir viskas! Tvarkykite kasdienius finansus patogiau nei bet kada!

  • Visuomet naudokite išmaniojo telefono ar planšetinio kompiuterio ekrano užraktą.
  • Neleiskite kitiems asmenims naudotis Jūsų telefonu ar planšetiniu kompiuteriu, kuriame įdiegta „Swedbank“ programėlė.
  • Nesaugokite telefone kitų asmenų biometrinių duomenų. Nuolat peržiūrėkite programėlėje atliktas bankines operacijas: pervedimų sumas ir pan.
  • Naudokite antivirusines programėles.
  • Naudodami biometrinius duomenis visuomet laikykitės savo telefono gamintojo reikalavimų.
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke baigėsi – lauksime sugrįžtant!

Rūpindamiesi Jūsų saugumu, prašome uždaryti naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis interneto banku, kviečiame prisijungti iš naujo.


Palaikymas keičia!

Susipažinkite su 4 organizacijų tikslais ir išreikškite savo palaikymą labiausiai patikusioms. Mes pasirūpinsime, kad gauti balsai virstų parama iniciatyvoms įgyvendinti.

Palaikyti

Rekvizitai

„Swedbank”, AB
Konstitucijos pr. 20A, 09321 Vilnius, Lietuva
SWIFT kodas: HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651

Naudingos nuorodos

Teisinė informacija

Klientų programos

Tai finansines paslaugas siūlančių įmonių: „Swedbank“, AB, „Swedbank lizingas“ UAB, „Swedbank investicijų valdymas“ UAB, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, interneto svetainė. Prieš pasirašydami bet kokią sutartį perskaitykite atitinkamos paslaugos sąlygas.