Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio

Susidūrus su finansiniais sunkumais

Verslininkė, susidūrusi su finansiniais sunkumais, pildo prašymą dėl paskolos įmokų atidėjimo

Pagalba Jūsų verslui įveikiant kilusius iššūkius

llgalaikis ir tvarus bendradarbiavimas su klientais yra vienas svarbiausių mūsų tikslų. Kadangi šiuo metu aplinkybės versle kinta kiekvieną dieną, esame pasirengę būti patikimu Jūsų verslo partneriu ir sėkmingu laikotarpiu, ir atsiradus sunkumų.

Net ir esant sudėtingai situacijai konsultavimasis ir išeities ieškojimas su banko specialistu gali padėti išvengti neigiamų pasekmių dėl pradelstų mokėjimų. Jei Jums kilo sunkumų vykdant turimus finansinius įsipareigojimus, pateikite mums prašymą dėl paskolos grąžinimo ar lizingo turto išpirkimo įmokų atidėjimo su termino pratęsimu arba be jo.

Jei šiuo metu negalite laiku mokėti paskolos grąžinimo / turto išpirkimo įmokų, galite pasinaudoti šiomis galimybėmis:

  • Atidėjimas. Jūsų pasirinktam terminui atidedamas paskolos grąžinimo / turto išpirkimo įmokų mokėjimas, atidėtas įmokas proporcingai pridedant prie likusių paskolos grąžinimo / turto išpirkimo įmokų likusiam sutarties terminui, kuris nekeičiamas (šiuo atveju, pasibaigus atidėjimo laikotarpiui, padidės mėnesio įmokos dydis).
  • Atidėjimas ir termino pratęsimas. Paskolos / lizingo galutinis terminas pratęsiamas Jūsų pasirinktam terminui ir tokiam terminui atidedamas kiekvienos paskolos grąžinimo / turto išpirkimo įmokos mokėjimas.
  • Termino pratęsimas. Paskolos / lizingo galutinis terminas pratęsiamas Jūsų pasirinktam terminui (šiuo atveju sumažės mėnesio įmokos dydis).

Svarbu žinoti

  • Turime teisę atsisakyti tenkinti Jūsų prašymą.
  • Įmokų atidėjimas taikomas tik tokioms paskoloms, kurių grąžintų sumų negalima paimti pakartotinai, ir lizingui. Jei norite pakeisti kredito linijos, overdrafto, tiesioginių išmokų paskolos, verslo kredito kortelės, garantijų limito, faktoringo ar veiklos nuomos sąlygas, prašymą pateikite parašę laisvos formos žinutę interneto banke verslui.
  • Laisvos formos žinutę rašykite ir tuo atveju, jei Jums netinka mūsų siūlomos atidėjimo galimybės.
  • Prašymas nėra skirtas privačių klientų paskoloms ir lizingui – jei tokių turite, jų įmokų atidėjimo prašymą pateikti galite prisijungę prie privačių klientų interneto banko.
  • Atidėjimo laikotarpis taikomas tik paskolos grąžinimo/ turto išpirkimo įmokoms – palūkanas, draudimo įmokas ir kitas įmokas mokėsite toliau, kaip nurodyta sutartyje.
  • Kliento mokėjimų istorija turi tiesioginės įtakos finansavimo sąlygoms ir kartais gali sumažinti tikimybę gauti finansavimą ateityje.

Atsakymus į daugelį klausimų apie banko paslaugų pokyčius dėl karantino rasite čia.

Partnerių pasiūlymai

Nemokamai

„Finpass“ ankstyvojo perspėjimo sistema

Gaukite 5 ataskaitas bei stebėkite klientų ir tiekėjų pokyčius, valdykite rizikas bei auginkite pardavimus 3 mėn. nemokamai.

Žiūrėti pasiūlymą
Nemokamai

Mokesčių SUFLERIS - nuotolinis patarėjas kiekvienam buhalteriui

„Swedbank“ klientams – 1 mėn. nemokama prenumerata.

Žiūrėti pasiūlymą
- 30 %

„Directo“ verslo valdymo sistema

Visus įmonės veiklos procesus patogiai valdykite vienoje internetinėje sistemoje bei skaitmenizuokite savo verslo procesus. Pirmus 12 mėn. 30 % nuolaida baziniam „Directo“ verslo valdymo sistemos paketui + importo modulis nemokamai!

Žiūrėti pasiūlymą
- 200 Eur

Integruota buhalterinės apskaitos sistema „RoboLabs“

„Swedbank“ klientams – iki 200 Eur nuolaida apskaitos paslaugoms.

Žiūrėti pasiūlymą
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Jūsų sesija interneto banke baigėsi – lauksime sugrįžtant!

Rūpindamiesi Jūsų saugumu, prašome uždaryti naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis interneto banku, kviečiame prisijungti iš naujo.


Atsiskaitymas e. parduotuvėje

Daugiau apmokėtų pirkinių Jūsų e. parduotuvei!

  • Populiariausi atsiskaitymo būdai be mėnesio mokesčio.
  • Greiti būdai atsiskaityti už pirkinius internetu Jūsų klientams.
  • Lengva integruoti per įskiepius, prekybos „Cloud“ platformas ar API.