Pereiti prie pagrindinio puslapio turinio
Tapkite klientu

Mokėjimų internetu platforma

Norėdami pasikonsultuoti ir gauti pasiūlymą, užpildykite formą žemiau ir mes su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną.

Paraišką sutarčiai sudaryti galite pateikti interneto banke.

„Swedbank“, AB tvarko asmens duomenis, vadovaudamasis „Swedbank“, AB asmens duomenų tvarkymo principais, su kuriais galima susipažinti „Swedbank“, AB interneto svetainėje adresu www.swedbank.lt (skiltyje „Bendrosios sutarčių sąlygos“) ir „Swedbank“, AB klientų aptarnavimo padaliniuose.

Dėkojame! Jūsų paraiška gauta. Susisieksime su jumis per 1 darbo dieną. Nepavyko išsiusti paraiškos!

Greičiausi atsiskaitymo būdai e. verslui iš vienų rankų!

  • Patogus ir greitas atsiskaitymas su „Apple Pay“ ir „Google Pay“.
  • Populiariausi atsiskaitymo būdai pasaulyje – mokėjimo kortelėmis ir „PayPal“.
  • Mokėjimų inicijavimas per pagrindinius Baltijos šalių bankus.
  • Įmokų surinkimas internetu be e. parduotuvės naudojant mokėjimo nuorodą.
Įvairūs mokėjimo internetu būdai Jūsų e. parduotuvei. Paprasta integracija naudojant įskiepius, „Cloud“ platformas arba API. Sklandus atsiskaitymo procesas klientams – daugiau konversijų.

E. prekybos mokėjimų sprendimai Jūsų augančiam verslui:

Atsiskaitymas kortele el. parduotuvėje

Atsiskaitymai kortelėmis

  • Universalus mokėjimų internetu sprendimas.
  • Paprasta apmokėti, įsigyti prenumeratą ar atlikti pasikartojančius mokėjimus.
  • Specialus pasiūlymas!
  • Mokestis už operacijas: nuo 1,5% 2% + 0,08 Eur 0,10 Eur
  • Mėnesio mokestis: 0 Eur 25 Eur

Plačiau

Mokėjimo sprendimas internetu tiesiai iš banko sąskaitos

Mokėjimų inicijavimas (angl. „payment initiation“)

  • Naujos kartos „Bank Link“ alternatyva.
  • Populiariausias atsiskaitymo būdas Baltijos šalyse!
  • Viena integracija – mokėjimai iš kelių skirtingų bankų.
  • Mokestis už operacijas: individualus pasiūlymas*
  • Mėnesio mokestis: 0 Eur

*Priklauso nuo pardavimų apimties.

Plačiau

Atsiskaitymas e. pinigine Apple Pay ir Google Pay

Skaitmeninės piniginės: „Apple Pay“, „Google Pay“

  • Išmanus atsiskaitymas internetu mobiliuoju telefonu.
  • Patogus, saugus ir greitas atsiskaitymo būdas.

Specialus pasiūlymas!

  • Mokestis už operacijas: nuo 1,5% 2% + 0,08 Eur 0,10 Eur
  • Mėnesio mokestis: 0 Eur

Plačiau

Apmokėjimas per PayPal

„PayPal“

  • Populiarus ir patikimas atsiskaitymo būdas pasauliniu mastu.
  • Dažniausiai naudojamas pirkėjų JAV.

Specialus pasiūlymas!

  • Mokestis už operacijas: 0,12 Eur 0,15 Eur
  • Mėnesio mokestis: 0 Eur

Plačiau

Mokėjimo nuoroda siunčiama pirkėjui internetu

Mokėjimų nuorodos

  • Puikus įrankis prekiauti internetu neturint e. parduotuvės.
  • Mokestis už operacijas: individualus pasiūlymas** arba priklauso nuo kartu pasirinkto sprendimo: Atsiskaitymai kortelėmis ir/arba Mokėjimų inicijavimas***

**Taikomas mėnesio mokestis: 10 Eur + PVM

***Netaikomas mėnesio mokestis.

Plačiau

Specialus pasiūlymas galioja iki 2025-03-31.

Šis pasiūlymas yra informacinio pobūdžio ir nėra banko vardu prisiimamas įsipareigojimas teikti paslaugą. Bankas įsipareigoja teikti paslaugas tik po to, kai bankui priimtinomis sąlygomis sudaroma atitinkama paslaugų sutartis bei tinkamai įvykdomos visos sutartyje numatytam paslaugų teikimui keliamos sąlygos.

Mokėjimų inicijavimas

Kodėl rinktis mokėjimų inicijavimą?

3 mėn. nemokamai jaunam verslui (įmonėms, nuo kurių įsteigimo datos praėjo ne daugiau kaip 12 mėnesių) ir partnerių - Evispa, UAB (Verskis.lt);
- Eshoprent, MB;
- Innercode, UAB;
- Internetiniai verslo sprendimai, MB (Webdevelopers.lt);
- Scoding, UAB (Scoding.com);
- Shopium, UAB.
klientams.

Suteikite klientams galimybę atsiskaityti iš banko sąskaitos, esančios bet kuriame iš pagrindinių Baltijos šalių bankų:

agreeSwedbank

agreeSEB

agreeLuminor

agreeŠiaulių bankas

agreeUrbo bankas

agreeCitadele

agreeLHV

agreeCoop

agreeRevolut

Pagrindiniai privalumai

agreeMokėjimų būsenos stebėjimas Prekybininko portale.

agreeGreitas ir lengvas integravimas naudojant įskiepius, e. prekybos platformas arba API.

agreeSklandus mokėjimo procesas.

agreeGalimybė individualizuoti atsiskaitymo langų dizainą.

agreeJei neturite e. parduotuvės, vis vien yra galimybė priimti mokėjimus per „LinkPay“ mokėjimo nuorodas.

Išbandykite mokėjimų inicijavimą demonstracinėje svetainėje. Jei nuspręsite atlikti mokėjimą, lėšos bus skirtos labdarai.

Išbandyti mokėjimų inicijavimą

Atsiskaitymai kortelėmis

Kodėl rinkitis atsiskaitymus kortelėmis?

Priimdami atsiskaitymus kortelėmis, galėsite aptarnauti klientus iš viso pasaulio su:

agree„Mastercard“

agree„Visa“

agree„Apple Pay“

agree„Google Pay“

Pagrindiniai privalumai

agreeNukreipimas į saugaus atsiskaitymo aplinką.

agreePrenumeratos ir periodiniai mokėjimai.

agreeGalimybė išsaugoti kliento kortelės informaciją būsimiems mokėjimams (ang. tokenization).

agreeGreitas ir lengvas integravimas naudojant įskiepius, e. prekybos platformas arba API.

agreeGalimybė individualizuoti atsiskaitymo langų dizainą.

agreeJei neturite e. parduotuvės, vis vien yra galimybė priimti mokėjimus per „LinkPay“ mokėjimo nuorodas.

agreeSavitarna ir techninė pagalba.

Skaitmeninės piniginės: „Apple Pay“, „Google Pay“

Kodėl rinktis atsiskaitymus skaitmeninėmis piniginėmis?

Atsiskaitymai skaitmenine pinigine yra itin patogus būdas klientui atsiskaityti naudojantis mobiliuoju telefonu. Atsiskaitymas įvyksta akimirksniu. Jei turite mokėjimų kortelėmis sprendimą, galite lengvai įdiegti ir atsiskaitymus su:

  • „Apple Pay“
  • „Google Pay“

Vadovaukitės šia instrukcija.

Pagrindiniai privalumai

agreeBiometrinis (veido ar piršto atspaudo) mokėjimo patvirtinimas.

agreeSavitarna ir techninė pagalba.

agreeGreitas ir lengvas integravimas naudojant įskiepius, e. prekybos platformas arba API.

agreeNukreipimas į saugaus atsiskaitymo aplinką.

„PayPal“

Kodėl rinktis „PayPal“?

„PayPal“ mokėjimo būdas galimas pasirinkus Swedbank atsiskaitymus kortelėmis. „PayPal“ atsiskaitymu naudojasi milijonai vartotojų visame pasaulyje.

Pagrindiniai privalumai

agreeLengva integracija.

agreePrieiga prie klientų visame pasaulyje, kurie naudojasi „PayPal“.

Mokėjimo nuorodos

Kodėl rinktis mokėjimo nuorodas?

„LinkPay“ mokėjimo nuorodos – puikus įrankis prekiauti internetu, neturint e. parduotuvės. Sugeneruokite mokėjimo nuorodą ir pasidalinkite ja su savo pirkėjais. Sprendimas tinkamas naudoti ir rezervacijų apmokėjimui.

3 mėn. nemokamai jaunam verslui (įmonėms, nuo kurių įsteigimo datos praėjo ne daugiau kaip 12 mėnesių) ir „Eshoprent“ klientams jei užsakoma kartu su mokėjimų inicijavimo paslauga. Mokėjimų nuorodos mėnesio mokestis nebus taikomas, jei kartu užsisakysite mokėjimo inicijavimo ir / arba atsiskaitymų kortelėmis mokėjimų sprendimus.

Pagrindiniai privalumai

agreeGalimybė bet kokią internetinę komunikacijos programėlę ar platformą paversti atsiskaitymo kanalu.

agreeGalimybė individualizuoti atsiskaitymo lange pateikiamą informaciją, dizainą ir integruoti prekybininko logotipą.

agreeGalimos prenumeratos ir periodiniai mokėjimai.

agreeGalimybė nustatyti mokėjimo nuorodų panaudojimo apribojimus.

agreeGalimybė integruoti per išplėstinę API sąsają.

  1. Įskiepiai populiariausioms platformoms: „WooCommerce“, „OpenCart“, „Magento2“, „PrestaShop“.
  2. Integravimas per e. prekybos „Cloud“ platformas: „Voog“, „Mozello“, „ShopRoller“, „WebShopper“, „Verskis“, „eshoprent“.
  3. Rezervacijos sistemos: bookingrobot.eu.
  4. Integravimas per standartizuotą API (programų sąsają).
  5. SDK įrankiai mobilioms aplikacijoms.

Prekybininko, norinčio naudotis paslauga, e. svetainė turi atitikti tam tikrus kriterijus.

Kai naudojamas „EveryPay“ sprendimas:

Kai naudojamas „Swedbank“ mokėjimų inicijavimo paslaugų sprendimas:

Kaip veikia atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis sistema?

Peržiūrėję šį vaizdo įrašą Jūs sužinosite apie:

  • mokėjimo kortelių ekosistemą ir jos dalyvius;
  • atsiskaitymo kortelėmis operacijų tipus ir atsiskaitymo etapus;
  • kortelių turėtojų identifikavimo metodus.

Kaip pradėti priimti mokėjimus kortelėmis?

Šiame vaizdo įraše rasite informaciją apie:

  • atsiskaitymų kortelėmis priėmimo techninius sprendimus ir kaip išsirinkti tinkamiausią;
  • kaip įsigyti norimą kortelių skaitytuvą ir kaip sudaryti atsiskaitymų kortelėmis priėmimo paslaugos sutartį su banku;
  • kur kreiptis, jei kils klausimų arba techninių nesklandumų.

Atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis priėmimas internetu

Šiame vaizdo įraše sužinosite apie:

  • tai, kaip veikia atsiskaitymai kortelėmis e. prekyboje;
  • reikalavimus, kurių privaloma laikytis vykdant prekybą ar paslaugų teikimą internetu;
  • atsiskaitymų kortelėmis e. prekyboje riziką ir kaip ją sumažinti.

Kas yra pretenzija dėl lėšų grąžinimo?

Peržiūrėję šį vaizdo įrašą suprasite dėl kokių priežasčių kyla ginčai dėl atsiskaitymų kortelėmis, koks jų nagrinėjimo procesas, atsakomybės, kada ir kaip privalu grąžinti lėšas pirkėjams bei kaip tokių atvejų išvengti.

Kas yra neteisėta operacija kortele?

Šiame vaizdo įraše sužinosite apie:

  • kada atsiskaitymo kortele operacija yra laikoma neteisėta;
  • ką reikėtų daryti, jei įtariate neteisėtą operaciją;
  • kaip išvengti neteisėtų operacijų ir sumažinti jų keliamą riziką.

Kokių reikalavimų turi laikytis prekybininkai?

Šis vaizdo įrašas supažindins su:

  • pagrindinėmis prekybininko, priimančio atsiskaitymus kortelėmis, pareigomis;
  • kaip atitikti tarptautinių mokėjimo kortelių organizacijų ir banko keliamus reikalavimus.

Kas yra mokėjimo kortelių duomenų apsauga (PCI DSS)?

Šiame vaizdo įraše apžvelgiame:

  • kas yra Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standartas;
  • kaip neteisėtai gali būti pasisavinti mokėjimo kortelių duomenys;
  • kokios yra PCI DSS reikalavimų nesilaikymo pasekmės;
  • kaip atitikti PCI DSS reikalavimus ir užtikrinti kortelių duomenų saugumą.

Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos tarybą (PCI SSC – angl. Payment Card Industry Security Standards Council) įkūrė pirmaujančios tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos: „Visa“, „Mastercard“, „Amex“, „Diners“, „Discovery“, „JCB“. PCI SSC parengė mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standarto (PCI DSS – angl. Payment Card Industry Data Security Standard) taisykles ir dokumentus, reglamentuojančius ir apibrėžiančius kortelių saugumo principus bei politiką. Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standartu (PCI DSS) privalo vadovautis visi subjektai, kurie saugo, tvarko ar perduoda mokėjimo kortelių turėtojų duomenis, įskaitant neskelbtinus autentiškumo patvirtinimo duomenis, arba gali turėti įtakos kortelės savininko duomenų saugumui. Tai apima visus subjektus, dalyvaujančius mokėjimų vykdyme – prekybininkus, duomenų valdytojus, duomenų siuntėjus, duomenų gavėjus ir kitus paslaugų teikėjus. Šios taisyklės nustato techninius ir veiklos reikalavimus organizacijoms, priimančioms arba apdorojančioms mokėjimo operacijas.

Naujausią reikalavimų ir standartų versiją rasite čia.

Visi prekybininkai, saugantys, tvarkantys ar perduodantys kortelių turėtojų duomenis, įskaitant neskelbtinus autentiškumo patvirtinimo duomenis, privalo laikytis PCI DSS. Kai kurie PCI DSS reikalavimai galioja ir tiems subjektams, kurie nesaugo, netvarko ir neperduoda sąskaitų duomenų tiesiogiai, pavyzdžiui subjektai, kurie perka mokėjimo operacijų arba mokėjimo kortelių savininkų duomenų valdymo paslaugas iš išorinių tiekėjų.

Duomenų elementas Saugoti leidžiama Užšifruoti saugomus duomenis
Kortelės turėtojo duomenys
Kortelės numeris (Pirminis sąskaitos numeris PAN) Taip Taip Kortelės numeris privalo būti šifruojamas, t. y. neperskaitomas
Kortelės turėtojo vardas ir pavardė Taip Ne
Paslaugos kodas, skirtas atpažinti kortelės tipą Taip Ne
Kortelės galiojimo data Taip Ne
Neskelbtini autentiškumo patvirtinimo duomenys Neskelbtini autentiškumo patvirtinimo duomenys negali būti saugomi po autorizavimo, net ir tais atvejais, jei jie yra užšifruoti
Išsamūs kortelės duomenys Išsamūs duomenys, įrašyti į magnetinę juostelę, lygiaverčiai duomenys iš lusto ar kt.) Ne Draudžiama
Saugos kodas CVV2 ar CVC2 Trijų ar keturių skaitmenų kodas, atspausdintas bet kurioje mokėjimo kortelės pusėje Ne Draudžiama
PIN ar PIN blokas Asmeninis identifikavimo numeris, kurį operacijos metu įveda kortelės turėtojas, ir (arba) užšifruotas PIN blokas, esantis operacijos žinutėje Ne Draudžiama

Bankas kartą per metus informuoja prekybininkus, kokių veiksmų jie turi imtis, kad būtų laikomasi PCI DSS. Reikalavimai pateikiami lentelėje.

Prekybininkai skirstomi į 4 kategorijas pagal metinį operacijų skaičių to paties prekės ženklo (t. y. „Mastercard“, „Visa“, „American Express“ ir kt.) mokėjimo kortele. 1–3 lygmens prekybininkai privalo teikti periodinių patikrinimų rezultatus, o 4 lygmens prekybininkai privalo pildyti ir pateikti savęs vertinimo klausimyną (SAQ – angl. Supplementary Application Questionnaire) juos aptarnaujančiam bankui.

Prekybininko lygmuo Prekybininko operacijų kriterijai Veiksmai, kurių turi imtis prekybininkas Dažnumas
1 lygmuo Prekybininkas, kasmet turintis 6 mln. ir daugiau mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis Išorinis saugumo auditas, kurį atlieka kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA – angl. Qualified Security Assessor) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV – angl. Approved Scanning Vendors) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
2 lygmuo Prekybininkas, kasmet turintis nuo 1 iki 6 mln. mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis QSA arba vidaus saugumo vertintojas (ISA – angl. Internal Security Assessor) 2 lygmens prekybininkas, pasirinkęs užpildyti metinį savarankiško įsivertinimo klausimyną, privalo užtikrinti, kad savarankišką įsivertinimą atliekantys darbuotojai išklausytų PCI SSC ISA vidaus saugumo vertintojų mokymus ir kasmet baigtų atitinkamą akreditavimo programą, kad galėtų ir toliau taikyti savarankiško įsivertinimo metodą, siekiant patvirtinti reikalavimų laikymąsi. Arba 2 lygmens prekybininkas gali savo nuožiūra pasirinkti kasmetinį patikrinimą vietoje, kurį atlieka PCI SSC patvirtintas kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA), vietoj kasmetinio savarankiško įsivertinimo klausimyno pildymo. Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
3 lygmuo E. prekybos prekybininkas, kasmet turintis nuo 20 000 iki 1 mln. mokėjimo operacijų „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis Atliekamas metinis įsivertinimas, užpildant banko pateiktą savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
4 lygmuo Visi kiti prekybininkai Atliekamas metinis įsivertinimas, prekybininko nuožiūra užpildant savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Rekomenduojama kartą per ketvirtį
Prekybininko nuožiūra tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Rekomenduojama kartą per metus

Nepamirškite, kad turėsite atlikti:

  • saugumo auditą, kurį atlieka oficialioje PCI DSS interneto svetainėje nurodytų bendrovių atestuotas auditorius, veikiantis kaip kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA);
  • tinklo skenavimą, kurį atlieka kvalifikuotas tinklo skenavimo tiekėjas, veikiantis kaip patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA). Patvirtintas skenuotojas (ASV) gali atlikti fizinės ir e. parduotuvės tinklo skenavimą , bet neturi teisės atlikti audito;
  • vidaus auditą, kurio metu reikia užpildyti savęs vertinimo klausimyną (SAQ). Klausimyno turinys priklauso nuo techninio sprendimo.

Lentelėje pateikti 12 reikalavimų ir tikslų padės jums įvertinti, kokius svarbius veiksmus reikia atlikti, siekiant laikytis PCI DSS taisyklių.

Tikslai PCI DSS reikalavimai
Sukurti ir prižiūrėti saugų tinklą ir sistemą 1. Įdiegti ir prižiūrėti užkardas (angl. firewall), apsaugančias kortelių turėtojų duomenis.
2. Nenaudoti standartinių nustatymų sistemų slaptažodžiams ir kitiems saugumo parametrams.
Apsaugoti mokėjimo kortelių duomenis 3. Apsaugoti kortelių turėtojų duomenis.
4. Užšifruoti kortelių turėtojų duomenis, siunčiamus per atvirus viešus tinklus.
Vykdyti pažeidžiamų vietų valdymo procesus 5. Naudoti antivirusinę programinę įrangą ir reguliariai ją atnaujinti.
6. Stiprinti ir prižiūrėti sistemų bei programinės įrangos saugumą.
Vykdyti griežtą prieigos kontrolę 7. Apriboti prieigą prie kortelių turėtojų duomenų, kad juos būtų galima pasiekti tik verslo vykdymo tikslais.
8. Prieigos prie sistemos komponentų turi būti autentifikuojamos ir patvirtinamos.
9. Apriboti fizinę prieigą prie kortelių turėtojų duomenų.
Reguliariai stebėti ir tikrinti tinklus 10. Sekti ir stebėti prieigą prie tinklo ir kortelių turėtojų duomenų.
11. Reguliariai tikrinti saugumo sistemas ir procesus.
Vykdyti informacijos saugumo politiką 12. Laikytis visų darbuotojų informacijos saugumo politikos.

Daugiau informacijos rasite https://www.pcisecuritystandards.org/

Kortelių turėtojai turi teisę ginčyti operacijas, atliktas naudojantis „Mastercard“ ar „Visa“ kortelėmis. Mokėjimo kortelių turėtojų pretenzijos sprendžiamos remiantis nustatytomis tarptautinių mokėjimo kortelių organizacijų taisyklėmis. Gavus kortelės turėtojo pretenziją, prekybininkas privalo pateikti operacijos teisėtumą patvirtinančius dokumentus. Jeigu prekybininkas to nepadaro arba nepadaro laiku, jis finansiškai atsako už lėšų grąžinimą klientui, kuris pateikė pretenziją.

Priežastys, dėl kurių dažniausiai gaunamos pretenzijos:

  • kortelės turėtojas neatliko operacijos (dažnai tai būna kortelės duomenų vagystės atveju);
  • atšaukta periodinė operacija;
  • prekės neatitiko aprašymo;
  • prekės sugadintos arba su defektais;
  • nepavyko užskaityti kupono.

Pretenzijos gali būti pateikiamos ir dėl kitų priežasčių, įskaitant negautas prekes ar nesuteiktas paslaugas.

Patarimai, kaip spręsti pretenzijas dėl lėšų grąžinimo:

  • Norėdami išvengti skundų dėl nepristatytų prekių, naudokitės prekių pristatymo paslauga su pristatymo patvirtinimu.
  • Norėdami išvengti skundų dėl sugadintų prekių siunčiant, visada įsigykite prekių gabenimo draudimą, jeigu jūsų prekės yra trapios. Aiškiai nurodykite terminą, per kurį tokie skundai bus nagrinėjami.
  • Galimi du skundų dėl ne siuntimo metu sugadintų prekių nagrinėjimo būdai: klientas gali tiesiogiai susisiekti su gamintoju, jeigu prekei taikoma garantija, arba paprašykite kliento, kad jis grąžintų prekę jums. Užtikrinkite, kad jūsų prekių grąžinimo politikoje būtų labai aiškiai nurodytas grąžinimo terminas ir grąžintų prekių patvirtinimo procesas.
  • Jeigu klientas teigia, kad neužsakė prekės, įsitikinkite, kad turite aiškią užsakymo informaciją ir dokumentus.
  • Bendrauti e. paštu, kad turėtumėte tikslią visų susirašinėjimų istoriją.
  • Interneto svetainėje, kurioje teikiamos internetinės paslaugos, aiškiai pateikite visas sąlygas. Vartotojų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatyta, kokią informaciją privaloma pateikti klientams prieš sudarant sutartį. Šios taisyklės taikomos visiems, t.y. ir tiems, kurie tiekia prekes arba paslaugas pagal nuotoliniu būdu sudaromą sutartį, tad jų laikytis privaloma.
  • Informacija privalo būti pateikta aiškiai ir suprantamai, nuotolinės komunikacijos priemonėms tinkama forma. Turite pateikti išsamią informaciją apie prekes ar paslaugas, jų kainą (įskaitant PVM ir kitus mokesčius) ir pristatymo mokesčius, taip pat informaciją apie klientų teises atšaukti operaciją. Taip pat turite nurodyti išsamius savo įmonės kontaktinius duomenis.
  • Jei paaiškėtų, kad kliento užsakytų prekių ar paslaugų suteikti negalėsite, privalote informuoti klientą apie galimybę suteikti pakaitines lygiavertės kokybės ir kainos prekes ar paslaugas arba grąžinti sumokėtus pinigus.

Priimdami atsiskaitymus kortele prekybininkai susiduria su įvairiomis rizikomis. Ši informacija padės jums suprasti, su kokia rizika susiduriate ir kokių veiksmų imtis, kad sumažintumėte lėšų praradimo galimybę. Viena iš didžiausių rizikų yra neteisėtos operacijos. Kad apsisaugotumėte ir netaptumėte sukčių taikiniu, turite žinoti, kas yra autorizacija ir ką ji patvirtina.

Autorizacija - tai, kada:

  • sąskaitos numeris galioja;
  • apie kortelę nebuvo pranešta kaip apie pamestą ar pavogtą;
  • operacijai atlikti pakanka lėšų.

Nors svarbu autorizuoti kiekvieną operaciją, vien autorizacija neapsaugo jūsų nuo sukčiavimo ar pretenzijų dėl lėšų grąžinimo atvejų. Autorizacija neužtikrina, kad kortelės duomenis nurodantis asmuo yra teisėtas jos savininkas. Išlieka rizika, kad kortelę ar jos duomenis asmuo pavogė arba gavo neteisėtai.

Dėl didelės vertės ir tinkamumo perparduoti sukčiai dažniausiai nusitaiko į e. parduotuves, prekiaujančias šiomis prekėmis:

  • Elektronika
  • Buitiniai prietaisai
  • Papuošalai
  • Kompiuteriai
  • Baldai
  • Prekės, kurias galima lengvai parduoti už grynuosius

Jeigu prekiaujate bet kuriomis iš šių prekių, būkite ypač atsargūs prieš pristatydami ar siųsdami prekes. Įsitikinkite, kad ėmėtės visų galimų veiksmų patvirtinti, kad pirkėjas yra tikrasis kortelės turėtojas.

Čia pateikiami galimai įtartinų operacijų požymiai. Sukčiavimą dažnai išduoda daugiau nei vienas požymis.

  1. Pirkėjas perka e-parduotuvėje pirmą kartą. Sukčiai visada ieško naujų prekybininkų, kuriuos galėtų apgauti.
  2. Didesni nei įprasta užsakymai, nes pavogtomis kortelėmis ir sąskaitų numeriais galima pasinaudoti tik ribotą laikotarpį.
  3. Užsakymai, apimantys kelias tos pačios prekės rūšis. Daugiau nei vienos tos pačios prekės turėjimas didina nusikaltėlių pelną.
  4. Reikalaujama skubių pristatymų. Sukčiai nori įsigytas prekes gauti kuo greičiau, kad galėtų greitai perparduoti, tad jiems pernelyg nerūpi papildomi pristatymo mokesčiai.
  5. Perkama ne prekybininko šalyje. Kartais sukčiaujant įsigytos prekės siunčiamos nusikaltėliams į kitą šalį.
  6. Užsakyme pateikta informacija, pavyzdžiui, skirtingi sąskaitos siuntimo ir prekių pristatymo adresai, telefonų numerių kodai su atitinkamais šalia esančiais pašto kodais, e. pašto adresai, kurie atrodo neegzistuojantys, ir nereguliarus užsakymų teikimo laikas.
  7. Kelios operacijos, atliktos su ta pačia kortele per trumpą laiką. Tai gali būti bandymas kuo greičiau „išnaudoti kortelę“, kol bus uždaryta sąskaita.
  8. Įvykdžius operacijas su skirtingomis kortelėmis, prekės pristatomos tuo pačiu adresu. Tai gali būti specialia programine įranga generuojamas sąskaitos numeris arba net kelios pavogtos kortelės.
  9. Kelios operacijos, atliktos ta pačia ar panašia kortele, nurodant tą patį sąskaitos siuntimo adresą, bet kelis prekių pristatymo adresus. Tai panašu į organizuotą veiką, o ne vieno nusikaltėlio veikimą.
  10. Atliekant operacijas internetu iš vieno IP (interneto protokolo) adreso naudojamasi keliomis kortelėmis. Daugiau nei viena ar dvi kortelės gali būti sukčiavimo schemos požymis.
  11. Užsakymai naudojantis nemokamomis e. pašto paskyromis, kai nėra teikiamos sąskaitos už naudojimąsi e. pašto paslaugomis, todėl paprastai nėra jokio patvirtinimo, kad paskyrą sukūrė teisėtas kortelės turėtojas.

Prekybininkai gali sumažinti sukčiavimo ir pretenzijų dėl lėšų grąžinimo atvejus, imdamiesi atitinkamų atsargumo priemonių:

  • paprašyti nurodyti kortelės turėtojo banko pavadinimą – nusikaltėliai, kurie neteisėtai gavo duomenis, šios informacijos neturės. Jeigu pirkėjas delsia nurodyti banko pavadinimą, derėtų būti atsargiems;
  • įvertinti prekių negavimo riziką siunčiant prekes į pašto skyriuje esančią gavėjo pašto dėžutę;
  • gauti kortelės turėtojo pasirašytą prekių gavimo patvirtinimo kvitą;
  • jei užsakomas didelis kiekis skirtingų prekių, pateikus užsakymą paskambinkite pirkėjui, kad jis patvirtintų užsakymą. Taip pat paprašykite jo garsiai perskaityti visą užsakymo informaciją. Dažnai, kai užsakymas yra neteisėtas, pirkėjas negali patvirtinti šios informacijos, nes užsakinėjo atsitiktinai ir nefiksavo savo užsakytų prekių;
  • įtariai vertinkite atvejus, kai vieno pirkimo metu naudojamasi keliomis kortelėmis;
  • nebetęskite autorizacijos, jei ji atmetama;
  • būkite ypač atsargūs su prekių užsakymais į užsienį – dideli užsakymai visais atvejais neturi būti siunčiami tol, kol neįsitikinote, kad pirkimo operacija yra teisėta.

Naudojimasis „3-D Secure“ autentifikavimo paslauga, daugeliu atvejų prekybininkui garantuoja pretenzijų dėl lėšų grąžinimo apsaugą, nes kortelės turėtojas yra identifikuojamas kortelės leidėjo. Kitu atveju lėšos turėtų būti grąžintos kortelės turėtojui pateikus pretenziją, kurioje užtenka nurodyti, kad klientas iš tiesų nedalyvavo atliekant operaciją. Dėl šios paslaugos klientų, prekybininkų ir bankų atsiskaitymai kortele internetu yra saugesni.

Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos tarybą (PCI SSC – angl. Payment Card Industry Security Standards Council) įkūrė pirmaujančios tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos: „Visa“, „Mastercard“, „Amex“, „Diners“, „Discovery“, „JCB“. PCI SSC parengė mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standarto (PCI DSS – angl. Payment Card Industry Data Security Standard) taisykles ir dokumentus, reglamentuojančius ir apibrėžiančius kortelių saugumo principus bei politiką. Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standartu (PCI DSS) privalo vadovautis visi subjektai, kurie saugo, tvarko ar perduoda mokėjimo kortelių turėtojų duomenis, įskaitant neskelbtinus autentiškumo patvirtinimo duomenis, arba gali turėti įtakos kortelės savininko duomenų saugumui. Tai apima visus subjektus, dalyvaujančius mokėjimų vykdyme – prekybininkus, duomenų valdytojus, duomenų siuntėjus, duomenų gavėjus ir kitus paslaugų teikėjus. Šios taisyklės nustato techninius ir veiklos reikalavimus organizacijoms, priimančioms arba apdorojančioms mokėjimo operacijas.

Naujausią reikalavimų ir standartų versiją rasite čia.

Visi prekybininkai, saugantys, tvarkantys ar perduodantys kortelių turėtojų duomenis, įskaitant neskelbtinus autentiškumo patvirtinimo duomenis, privalo laikytis PCI DSS. Kai kurie PCI DSS reikalavimai galioja ir tiems subjektams, kurie nesaugo, netvarko ir neperduoda sąskaitų duomenų tiesiogiai, pavyzdžiui subjektai, kurie perka mokėjimo operacijų arba mokėjimo kortelių savininkų duomenų valdymo paslaugas iš išorinių tiekėjų.

Mokėjimo duomenų (kortelės duomenų ir neskelbtinų autentiškumo patvirtinimo duomenų) elementai:

Duomenų elementai Saugojimo apribojimai Reikalaujama užšifruoti saugomus duomenis
Kortelės turėtojo duomenys
Kortelės numeris (Pirminis sąskaitos numeris PAN) Minimalus saugojimas duomenys neturėtų būti saugomi, nebent tai būtina verslo poreikiams tenkinti. Taip Kortelės numeris privalo būti šifruojamas, t. y. neperskaitomas.
Kortelės turėtojo vardas ir pavardė Minimalus saugojimas duomenys neturėtų būti saugomi, nebent tai būtina verslo poreikiams tenkinti. Ne
Paslaugos kodas, skirtas atpažinti kortelės tipą Minimalus saugojimas duomenys neturėtų būti saugomi, nebent tai būtina verslo poreikiams tenkinti. Ne
Kortelės galiojimo data Minimalus saugojimas Ne
Neskelbtini autentiškumo patvirtinimo duomenys Asmeninis identifikavimo numeris, kurį operacijos metu įveda kortelės turėtojas, ir (arba) užšifruotas PIN blokas, esantis operacijos žinutėje.
Išsamūs kortelės duomenys Išsamūs duomenys, įrašyti į magnetinę juostelę, lygiaverčiai duomenys iš lusto ar kt.). Negalimas saugojimas po autentiškumo patvirtinimo Taip, duomenys iki autentiškumo patvirtinimo turi būti apsaugoti sudėtingu kriptografiniu kodu
Kortelės saugos kodas Trijų ar keturių skaitmenų kodas, atspausdintas bet kurioje mokėjimo kortelės pusėje Negalimas saugojimas po autentiškumo patvirtinimo Taip, duomenys iki autentiškumo patvirtinimo turi būti apsaugoti sudėtingu kriptografiniu kodu
PIN ar PIN blokas Asmeninis identifikavimo numeris, kurį operacijos metu įveda kortelės turėtojas, ir (arba) užšifruotas PIN blokas, esantis operacijos žinutėje. Negalimas saugojimas po autentiškumo patvirtinimo Taip, duomenys iki autentiškumo patvirtinimo turi būti apsaugoti sudėtingu kriptografiniu kodu

Kaip įsitikinti, ar laikomasi PCI DSS reikalavimų?

Kartą per metus informuojame prekybininkus, kokių veiksmų jie turi imtis, kad būtų laikomasi PCI DSS. Reikalavimai pateikiami lentelėje.

Prekybininkai skirstomi į 4 kategorijas pagal metinį operacijų skaičių to paties prekės ženklo (t. y. „Mastercard“, „Visa“, „American Express“ ir kt.) mokėjimo kortele. 1–3 lygmens prekybininkai privalo teikti periodinių patikrinimų rezultatus, o 4 lygmens prekybininkai privalo pildyti ir pateikti savęs vertinimo klausimyną (SAQ – angl. Supplementary Application Questionnaire) juos aptarnaujančiam bankui.

Prekybininko lygmuo Prekybininko operacijų kriterijai Veiksmai, kurių turi imtis prekybininkas Dažnumas
1 lygmuo Prekybininkas, kuris „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis kasmet sugeneruoja 6 mln. ir daugiau mokėjimo operacijų Išorinis saugumo auditas, kurį atlieka kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA – angl. Qualified Security Assessor) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV – angl. Approved Scanning Vendors) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
Kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) arba vidaus saugumo vertintojas (ISA – angl. Internal Security Assessor)1 Kartą per ketvirtį
2 lygmuo Prekybininkas, kuris „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis kasmet sugeneruoja nuo 1 iki 6 mln. Mokėjimo operacijų 1 Prekybininkai, užpildę SAQ A, A-EP ar D klausimynus turi atlikti kasmetinį QSA ar ISA atitikties įvertinimą. Prekybininkai, užpildę SAQ B, B-IP, C-VT, C ar P2PE klausimynus, gali atlikti savo įsivertinimą patys, nenaudojant QSA ar ISA atitikties vertinimo. Kartą per ketvirtį
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
3 lygmuo E. prekybos prekybininkas, kuris „Mastercard“ arba „Visa“ kortelėmis kasmet sugeneruoja nuo 20 000 iki 1 mln. Mokėjimo operacijų Atliekamas metinis įsivertinimas, užpildant banko pateiktą savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Kartą per metus
Tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Kartą per ketvirtį
4 lygmuo Visi kiti prekybininkai Atliekamas metinis įsivertinimas, prekybininko nuožiūra užpildant savęs vertinimo klausimyną (SAQ) Rekomenduojama kartą per ketvirtį
Prekybininko nuožiūra tinklą nuskenuoja patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA) Rekomenduojama kartą per metus

Nepamirškite, kad turėsite atlikti:

  • saugumo auditą, kurį atlieka oficialioje PCI DSS interneto svetainėje nurodytų bendrovių atestuotas auditorius, veikiantis kaip kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA);
  • tinklo skenavimą, kurį atlieka kvalifikuotas tinklo skenavimo tiekėjas, veikiantis kaip patvirtintas skenuotojas (ASV) arba kvalifikuotas saugumo vertintojas (QSA). Patvirtintas skenuotojas (ASV) gali atlikti fizinės ir e. parduotuvės tinklo skenavimą , bet neturi teisės atlikti audito;
  • vidaus auditą, kurio metu reikia užpildyti savęs vertinimo klausimyną (SAQ). Klausimyno turinys priklauso nuo techninio sprendimo.

PCI DSS reikalavimai ir tikslai

Lentelėje pateikti 12 reikalavimų ir tikslų padės jums įvertinti, kokius svarbius veiksmus reikia atlikti, siekiant laikytis PCI DSS taisyklių.

Tikslai PCI DSS reikalavimai
Sukurti ir prižiūrėti saugų tinklą ir sistemą 1. Įdiegti ir atlikti tinklo saugumo kontrolę.
2. Taikyti saugumo konfigūracijas visiems sistemos komponentams.
Apsaugoti mokėjimo kortelių duomenis 3. Apsaugoti turimus mokėjimo duomenis.
4. Apsaugoti kortelių turėtojų duomenis sudėtingu kriptografiniu kodu perdavimo per atvirą, viešą tinklą metu.
Vykdyti pažeidžiamų vietų valdymo procesus 5. Apsaugoti visas sistemas ir tinklus nuo kenkėjiškos programinės įrangos.
6. Vystyti ir prižiūrėti sistemų bei programinės įrangos saugumą.
Vykdyti griežtą prieigos kontrolę 7. Apriboti prieigą prie sistemos komponentų ir kortelės turėtojų duomenų, kuriuos būtų galima pasiekti tik verslo vykdymo tikslais.
8. Naudotojų prieigos prie sistemos komponentų turi būti autentifikuojamos ir patvirtinamos.
9. Apriboti fizinę prieigą prie kortelių turėtojų duomenų.
Reguliariai stebėti ir tikrinti tinklus 10. Registruoti ir stebėti visas prieigas prie sistemos komponentų ir kortelių turėtojų duomenų.
11. Reguliariai tikrinti saugumo sistemas ir tinklus.
Vykdyti informacijos saugumo politiką 12. Išlaikyti informacijos saugumą vadovaujantis organizacijos saugumo politika.

Daugiau informacijos rasite PCI interneto svetainėje.

Susisiekite su mumis telefonu +370 5 268 4422, jei norite pasikonsultuoti arba pranešti apie sukčiavimo atvejį. Daugiau informacijos apie saugų naudojimąsi banko paslaugomis rasite čia.

Populiariausias mokėjimo būdas tiek Lietuvoje, tiek kitose Baltijos šalyse šiuo metu yra mokėjimų inicijavimas. Šis atsiskaitymo būdas, palyginti su kortelėmis ar senesne „Bank Link“ alternatyva, yra naujas, atsiradęs dėka atvirosios bankininkystės (angl. Open Banking). Pagrindinis mokėjimų inicijavimo privalumas – prekybininkams tereikia vieno paslaugos teikėjo, kad klientai galėtų atsiskaityti tiesiogiai iš savo banko sąskaitos. Dėl šios priežasties nebelieka poreikio integruoti kiekvieną banką atskirai ir sumažėja veiklos bei priežiūros valdymo išlaidos. Taip pat svarbu paminėti sparčiai augantį klientų poreikį atsiskaityti internetu naudojantis skaitmeninėmis piniginėmis. Toks atsiskaitymo būdas, kuomet kortelė yra susieta su išmaniuoju įrenginiu, yra vienas greičiausių ir patogiausių. Taigi, netrukus skaitmeninės piniginės populiarumu gali prilygti mokėjimų inicijavimui Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse, ypač tarp jaunesnio amžiaus pirkėjų.

Pirmiausia atsižvelkite į geografinį regioną, kuriame veiks e. parduotuvė. Mokėjimo sprendimai turėtų būti pasirenkami pagal populiariausius atsiskaitymo būdus toje rinkoje. Pvz., Baltijos šalyse šiuo metu populiariausia yra mokėjimų inicijavimo paslauga, o globaliai prekybai reikėtų rinktis atsiskaitymus kortelėmis, nes jos yra universalus ir labiausiai paplitęs atsiskaitymo būdas pasaulyje.

Taip pat svarbu įvertinti savo tikslinę auditoriją, jos elgseną ir pirkimo įpročius. Pvz., iš visų mokėjimų sprendimų tarp jaunesnės auditorijos pirkėjų internete sparčiai populiarėja skaitmeninės piniginės. Norėdami patenkinti savo jaunesnių klientų poreikius, būtent į tai sutelkite dėmesį.

Galiausiai, norėdami padidinti konversijos rodiklį ir sumažinti paliktų krepšelių skaičių savo e. parduotuvėje – rinkitės įvairius pirkėjams gerai žinomus mokėjimo būdus. Tai padės Jums atrodyti patikimiau, todėl pagalvokite apie kuo platesnę mokėjimų surinkimo sistemą savo e. parduotuvei. Kuo daugiau pasiūlysite populiarių atsiskaitymo būdų savo pirkėjams, tuo daugiau galimybių Jūsų e. verslui augti.

Rinkitės mokėjimo platformą, kurioje būtų siūlomi rinkoje populiariausi mokėjimo metodai. Pasirinkę įmokų surinkimo platformą su plačiu mokėjimo metodų spektru, sukursite patikimo e. komercijos verslo įvaizdį ir pasirūpinsite, kad pirkimo procese Jūsų klientai nedingtų atsiskaitymo už prekes žingsnyje.

Jei šiuo metu negalite pasiūlyti visų populiariausių atsiskaitymo būdų, prekiaudami Lietuvoje ar kitose Baltijos šalyse, verta pradėti nuo mokėjimų inicijavimo paslaugos, o prekiaujant tarptautiniu mastu – atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis. Atkreipkite dėmesį, kad iš pradžių pasirinkę vieną mokėjimo sprendimą, galėsite prijungti papildomus mokėjimo sprendimus savo interneto svetainei vėliau.

Mokėjimų inicijavimas – tai atsiskaitymo būdas, kai mokėjimo nurodymai sukuriami trečiosios šalies sprendime ir tik vėliau siunčiami kliento bankui vykdyti. Mokėjimo inicijavimo paslauga tapo prieinama įdiegus atvirąją bankininkystę, todėl prekybininkui nebereikia susisiekti su kiekvienu banku atskirai. Pirkėjui tai greitas ir paprastas būdas sumokėti už prekes, o pardavėjui – patogus mokėjimų sprendimas, leidžiantis surinkti mokėjimus iš įvairių pirkėjų naudojamų bankų, sudarius mokėjimų inicijavimo sutartį vos su vienu paslaugų teikėju. Gavęs banko sąskaitos savininko (pirkėjo) sutikimą ir duomenis iš e. parduotuvės pirkimo krepšelio, trečiosios šalies paslaugos teikėjas sukuria ir inicijuoja mokėjimo nurodymą, kuris saugiu kanalu išsiunčiamas sąskaitą aptarnaujančiam bankui, kad šis jį įvykdytų. Tai reikšmingai pagreitina atsiskaitymo procesą perkant internetu. Pagrindinis mokėjimų inicijavimo privalumas – paslaugų teikimo paprastumas prekybininkui. Norint savo e. parduotuvėje įdiegti šį atsiskaitymo būdą, nereikia daugybės integracijų su skirtingais bankais.

„Bank Link“ – tai banko klientams (e. parduotuvės pirkėjams) ir prekybininkams teikiama mokėjimo paslauga. Prekybininkas užtikrina „Bank Link“ integraciją savo e. parduotuvėje, kad klientai galėtų pirkti ir atsiskaityti už prekes. Paslauga teikiama tik viename banke, o norėdamas pasiekti pirkėjus, turinčius sąskaitas skirtinguose bankuose, prekybininkas turi pakartoti integraciją su kiekvienu banku.

Mokėjimų inicijavimas – tai naujos kartos „Bank Link“ alternatyva. Naudojantis mokėjimo inicijavimo paslauga prekybininkams tereikia vieno paslaugos teikėjo, kad pirkėjai galėtų atsiskaityti tiesiogiai iš savo banko sąskaitų. Dėl to nebelieka poreikio integruoti kiekvieną banką atskirai, sumažėja veiklos ir priežiūros valdymo išlaidos.

Svarbu pasirinkti patikimą mokėjimų surinkimo sistemą, kurioje būtų siūlomi įvairūs populiariausi e. prekybos mokėjimo sprendimai. Patikima mokėjimų internetu platforma užtikrina sklandų atsiskaitymo procesą klientams ir daugiau konversijų prekybininkams. Pagal „Swedbank“ 2024 m. pavasarį atliktos reprezentatyvios visuomenės nuomonės apklausos duomenis, net 39 % apklaustųjų, kurie susiduria su nesklandumais perkant internetu, juos patiria atliekant apmokėjimą. Pirkimo procese konversijos nubyra dėl šių priežasčių: klientams nepasiūlomas jiems įprastas atsiskaitymo būdas, stringa mokėjimo platforma ar prekybininko interneto svetainė atrodo nepatikima. Siekdami pagerinti konversijos rodiklį ir sumažinti paliktų krepšelių skaičių e. parduotuvėje, atsakingai įvertinkite e. komercijos mokėjimų platformos patikimumą bei pasirūpinkite kuo daugiau patogių mokėjimo būdų pirkėjams. Taip, prekiauti internetu neturint e. parduotuvės įmanoma, o toks apmokėjimo sprendimas vadinamas mokėjimų nuoroda. Šio tipo mokėjimas leidžia prekybininkui sukurti nuorodą, kurioje pateikiami visi reikalingi pirkimo duomenys. Nuoroda sugeneruojama vos keliais veiksmais per prekybininko savitarnos portalą ir pirkėjui gali būti pateikta jam patogiu būdu, pvz., el. paštu, trumpąja žinute, QR kodu ir pan. Norint užbaigti mokėjimą, pirkėjui tereikia atidaryti mokėjimo nuorodą ir patvirtinti mokėjimą.

Tiekėjų sąrašas

Norint įsidiegti „Swedbank“ „Bank link“ ar „Swedbank“ mokėjimų portalo paslaugą, Jums bus reikalingi IT resursai. Jūsų patogumui siūlome mums gerai žinomus šių paslaugų teikėjus.

„Bank link“

Evispa, UAB
labas@verskis.lt
+370 674 72248
www.verskis.lt
Verskis.lt elektroninės parduotuvės sistema pasižymi itin dideliu lankstumu bei yra puikiai pritaikyta Lietuvos rinkai, SEO. El.parduotuvės platforma tinka tiek pradedantiems verslą tiek jau pažengusiems prekybininkams su savo sandėliais. „Swedbank“ paslauga „Bank link“ gali būti įdiegta visiems Verskis.lt klientams.
NFQ Technologies, UAB
tadas@nfq.com
+370 687 79320
www.nfq.lt
Šiuolaikinės prekybos technologijų projektavimas ir diegimas, konsultavimas, duomenų mokslo sprendimai efektyviam prekybos modelio vystymui.

E. mokėjimų kortelėmis paslauga

Adeo Web
info@adeoweb.lt
+370 676 47849
www.adeoweb.lt
„Adeo Web” jau daugiau nei 10 metų teikia e. prekybos kūrimo, vystymo, konsultavimo bei integravimo paslaugas. Padedame verslams tapti sėkmingais skaitmeninėje erdvėje visuose vystymo etapuose: nuo strategijos kūrimo ir techninio įgyvendinimo iki dizaino, nuo visų reikalingų sistemų integravimo iki duomenų analitikos, nuo infrastruktūros palaikymo ir optimizavimo iki skaitmeninės rinkodaros.
NFQ Technologies, UAB
tadas@nfq.com
+370 687 79320
www.nfq.lt
Šiuolaikinės prekybos technologijų projektavimas ir diegimas, konsultavimas, duomenų mokslo sprendimai efektyviam prekybos modelio vystymui.
EveryPay
support@every-pay.com
+370 665 10170
support.every-pay.com/lt
Kreipkitės į šį paslaugų tiekėją tuomet, jei Jūsų pasirinktas e. mokėjimų kortelėmis sprendimas yra „EveryPay“.
UAB „Invertus“
sales@invertus.eu
+370 650 59071
www.invertus.eu
Nuo 2005 padedame Lietuvos ir tarptautinėms kompanijoms skaitmenizuoti verslą ir plėstis elektroninėje erdvėje.
Platininė partnerystė su viena iš didžiausių elektroninės komercijos platformų - „PrestaShop“ - Baltijos ir Skandinavijos šalyse suteikia „Invertus“ išskirtinę galimybę rūpintis el. komercijos ekosistemos plėtra visame Šiaurės šalių regione. Būdami strateginiai „PrestaShop“ partneriai, esame vienintelė agentūra pasaulyje teikianti techninį palaikymą visoms „PrestaShop“ partnerių agentūroms. Sertifikuoti „Invertus“ specialistai taip pat organizuoja platformos pripažįstamus vartotojų ir programų vystytojų mokymus.
Kartu su „Swedbank“ užtikriname sklandžią mokėjimo ir finansavimo sprendimų integraciją su klientų elektroninės prekybos platformomis bei vidinėmis klientų skaitmeninėmis sistemomis. Siūlome efektyvius ir saugius, greitai įdiegiamus, atsiskaitymo modulius, smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei unikalius, konkrečiam klientui skirtus, sudėtingų programinės įrangos sistemų integracijos sprendimus, stambiems verslams.

Šios įmonės yra išvardytos kaip tokių paslaugų teikėjų pavyzdžiai ir nėra susijusios su „Swedbank“. Pateiktas IT įmonių sąrašas nėra išdėstytas prioriteto tvarka ir nėra baigtinis. Jūs galite laisvai pasirinkti kitas IT įmones, teikiančias reikiamas paslaugas.

Nuo paprastų kišeninių skaitytuvų iki specialiai Jums pritaikytų sprendimų.

Sužinokite daugiau

Lankstus sprendimas, kad nepritrūktų pinigų atsiskaityti.

- 200 Eur

Integruota buhalterinės apskaitos sistema „RoboLabs“

„Swedbank“ klientams – iki 200 Eur nuolaida apskaitos paslaugoms.

Žiūrėti pasiūlymą
- 85 %

Verskis.lt e. parduotuvės nuoma

Susikurkite svetainę ir prekybą internetu su verskis.lt pradėkite itin paprastai. E. parduotuvės nuoma „Swedbank“ klientams 85 % pigiau pirmus 3 mėn.!

Žiūrėti pasiūlymą
Nemokamai

Mokesčių SUFLERIS - nuotolinis patarėjas kiekvienam buhalteriui

„Swedbank“ klientams – 1 mėn. nemokama prenumerata.

Žiūrėti pasiūlymą
- 20 %

„DPD“ siuntų pristatymas

„Swedbank“ klientams – 20% nuolaida pristatymams į namus ar pasirinktus šalies paštomatus.

Žiūrėti pasiūlymą
Swedbank logo

Jūsų Internet Explorer naršyklė nebepalaikoma.

Prašome naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox ar Microsoft Edge naršykles.

Nuo 2021 03 23 nebebus galima jungtis prie „Swedbank“ interneto banko naudojantis naršykle „Internet Explorer“.

Taip pat nebebus galima tvirtinti ar vykdyti mokėjimų iš „Swedbank“ kituose tinklalapiuose naudojantis „Internet Explorer“.

Siūlome Jums naudotis naršyklėmis „Google Chrome“, „Mozilla Firefox“ ar naujausia „Microsoft Edge“ versija. Norėdami sužinoti, kaip įdiegti naršykles spauskite čia.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Swedbank
  • Jūsų įrenginio operacinė sistema ir interneto naršyklė yra pasenusi ir nėra palaikoma Swedbank interneto banke. Prašome atnaujinti operacinę sistemą bei interneto naršyklę arba kreiptis į IT specialistus techninės pagalbos.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Jūsų sesija interneto banke nutraukta

Siekiant užtikrinti Jūsų saugumą, uždarykite naršyklės langą. Jei norite toliau naudotis internetu banku, prašome prisijungti iš naujo.


Vadovams, kurie savo versluose daro viską

Pasisemti naudingų žinių verslui galite ir Jūs – stebėkite naujausias laidas, kuriose sprinto dalyviai dalijasi savo verslo iššūkiais ir aktualiausiais mokymų patarimais!

Į „Verslo akademijos“ sprintą

Rekvizitai

verslas@swedbank.lt

„Swedbank”, AB
Konstitucijos pr. 20A, 09321 Vilnius, Lietuva
SWIFT kodas HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651

Naudingos nuorodos

Teisinė informacija

Tai finansines paslaugas siūlančių įmonių: „Swedbank“, AB, „Swedbank lizingas“ UAB, „Swedbank investicijų valdymas“ UAB, „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas, „Swedbank Life Insurance SE“ Lietuvos filialas, interneto svetainė. Prieš pasirašydami bet kokią sutartį perskaitykite atitinkamos paslaugos sąlygas.